Tíz modellből nyolc japán volt tavaly a világ legnagyobb példányszámú autói közt
A Toyota RAV4 már felülmúlja a Corollát, bizonyítva azt is, hogy a szabadidő-autóké a mostani korszak az autóiparban.
A Toyota RAV4 már felülmúlja a Corollát, bizonyítva azt is, hogy a szabadidő-autóké a mostani korszak az autóiparban.
Jellemzően a kisebb országokban jobb ez az arány, de esetünkben nem igaz a tétel.
Folyamatos az áttérés az alternatív hajtással is rendelkező autókra.
A félvezetőhiány miatti visszaesés láthatóan inkább a hagyományos autók eladásait érintette.
Nyugat-Európa, amely korábban dízelpárti volt, átnyergelt a villanyhajtással ellátott autókra.
Tavaly több mint 132 ezer használt személyautó áramlott be az országba, miközben az új autók száma nem érte el a 122 ezret sem.
Az új regisztrációk száma júliusban több mint 23 százalékkal, augusztusban pedig majdnem 20 százalékkal csökkent az előző év azonos hónapjához képest.
Hivatalosan 12 százalékkal csökkent egy év alatt az autók CO2-kibocsátása Európában.
A biztató szeptemberi hónap után ismét jelentősen csökkent a forgalomba helyezett új személyautók száma az Európai Unióban.
A gázolajjal hajtott személyautók már csak a harmadik helyen állnak az eladásokban.
Van olyan, Európában piacvezető modell, amelyből minden második a forgalomba helyezése után pár nappal el is tűnik a hazai piacról.
Az idei év első 10 hónapjában közel 120 ezer új autó került már forgalomba. Emlékezetes, hogy a historikusan legjobb években, 2003/2004-ben, produkált hasonlóan erős számokat az új autók eladása.
Egyre növekszik az Egyesült Államokban is az autók átlagéletkora, ami mostanra elérte a 12,2 évet.
Az SUV modellek adják az eladások közel felét a bajor márkánál.